Le forum GTrs existe grâce à la générosité de ses membres, qui en rejoignant l'association ou en effectuant un don, permettent le financement des serveurs.
Vous aimez les GTrs et vous souhaitez participer ? Effectuez un don ou rejoignez notre association !
Réponses
I just wanted to thank all of our great customers for their patience. It was not our smoothest release. We knew it was going to take longer than normal for this update as it was a MAJOR software update to the sim, web architecture and database which needed to follow a certain sequence. It is frankly why we do these things in week 13, 4 times per year and we also try to do the releases on the same day (Tuesday) so we can all plan for a sustained downtime.
The Sim and database update went as planned but we ended up having an issue with the new web application included in this build. We had backup plans A, B & C if any issues with this new web application. Unfortunately, we had to go all the way to plan C, our worst case scenario to correct the issue which took the longest. Ironically, this new web application will really help us in the future to develop our website to handle heavy loads like the influx of thousands of people all at the same minute doing software downloads. There are many other things we have done and can do to make sure builds in the future go smoothly. Obviously we are also already discussing better ways to test things like this in the future.
We hope we are out of the woods. It is always the top priority above everything else to keep the site as stable as possible. There are no excuses, our website should be able to handle these type of non-routine events. Our apologies for it taking longer than planned.
Turning more positive, we hope you like the build! We are very excited about it and excited about the future and all we have in the works.
I should also mention that a couple little bugs popped up that we think worth fixing short term so we anticipate at least another maintenance window probably one of the week days next week.
Lastly, we have stats turned off currently but expect to turn them back on shortly. None of your stats will be lost, we are just trying to be conservative and minimize website load until comfortable.
Good racing!
Tony
-Pas de "border"
-Crowds sur medium
-Pas de cap frame queue
-Two pass activé
-filter activé
-far terrain activé
-textures en 2048 activé
-Vertical sync activé -> perso 60fps ça me suffit et le vsync me garanti la fluidité.
@Wookie, c'est bizarre chez moi car quand je mets à 60 FPS j'ai l'image qui saccade énormément alors que si j'augmente il n'y a plus ce problème.
Je n'ai pas un super feeling côté grip contrairement à certains d'entre vous et je trouve que c'est bien fade par rapport à AC. Et je pige pas que la voiture se transforme en toupie au moindre petit vibreur (je ne parle pas des gros bien sûr). Je suis un peu sceptique. A comparer avec ça (à partir de 1'30) :
Pour ce qui est de la piste, c'est très surprenant, on ressent de façon bien plus forte le relief et la piste semble plus large que dans AC ou PCars, à FOV constant. Vraiment une sensation nouvelle et pour le coup très agréable. C'est vraiment du bon boulot. Mais ce n'est pas "mieux" à proprement parler que sur AC.
--> Nürburgring fiesta !
les caisses : Skippy, Radical, BMW, Aston et Mustang
Sinon vous devez essayer d'urgence la MX5 sur la boucle Nord car c'est un plaisir incroyable avec cette voiture sur ce circuit !!!! Les sensations sont énormes, on ressent vraiment bien la précision du laser scan pour les bosses.
We are probably going to be in maintenance mode again in a little while to fix the "service not running" and spectating issue.
M'en vais tester la bmw
)
Sacrée voiture..... elle donne vraiment envie d'rouler avec et de l'apprendre :x :x :x
J'ai claqué un 6.27.9 sur l'officiel, 2e temps sur plus de 50, c'est bon ça !
Sympa sinon je suis à 20 secondes de toi klu
Et j'aime bien les nouveaux sons pneus on perçoit beaucoup mieux la limite de glisse c'est top.
Vous avez remarqué que à part pour la mp4 les backfires sont beaucoup moins fréquents (ce qui est plus réaliste du coup)?