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Réponses
Il va reprendre le volant je pense..
verstappen
norris
kerkhof
si la voiture a quelques problème, c'est juste pour finir le travail à bathurst
Verstapen vient de se crasher aussi...
@popolinho Tu n'as jamais entendu parler de Nicky Catsburg?
En simracing, je le connais aussi parce qu'il a le même pédalier que moi
C'est la roulette russe surtout... Même si un gars se viande devant toi, tu as beau être le plus prudent, tu as 2 possibilités:
1) Le gars devant qui se plante décide de bouger quand tu passes -> dead
2) Le gars derrière toi, lui n'est pas prudent et te bourre dedans quand toi tu essayes prudemment d'éviter le gars.
C'est la fête du slip.
Bon ils font que scanner ajd mais #soon !
Je viens de voir le tweet de Kevin Bobbit (ici il faut zoomer sur l'écran )
Sorry, j'ai fait un tour sur Twitter juste avant toi 😛
Je suis étonné des contacts pas très propre pour des top drivers.....
En regardant le stream de Norris, j'ai cru entendre de la part du boss du Team ou du manager, j'en sais rien en fait, qu'il se devait de respecter les autres car certaines manoeuvres n'étaient pas super c'est sûr. J'ai cru halluciner d'entendre ça si je ne me suis pas trompé.
Ensuite ils sont parti faire n'importe quoi sur un host.
Tony Gardner
Ai will not be in this build but we realistically expect it will release this year. We want it to be robust and be proud of it when we release it. Just so much to refine when addressing all the things that happen on track, close racing, starts, pits, race control etc. All those details are what makes it good or not. We are making great progress. There are some very nice options on skill settings, building seasons etc.
Same thing with the damage model. It will not be in this build but we expect this year we will release it. Likely in the back half of the year. We expect it to be better than our current damage model in every way. We will make a separate update post about it today in the forums.
Le NTMv7, ils sont en alpha sur quelques voitures seulement. Donc il reste un espoir pour mars.... Même si il a été dit que ce serait pour toutes les voitures sinon rien.
J'espère aussi que Shawn aura avancé sur le HDR...
sans rire, on dirait qu'ils testent 7 voitures comme ça par hasard et que comme ça tient ...why not ?? ça rassure pas
http://www.gtrs-theracingspirit.com/forum/discussion/comment/128880/#Comment_128880
Single Pass Stereo -- coming soon!
I just wanted to let you all know, we are really close to having a version of nVidia SMP, called Single Pass Stereo, fully operational in dev, and hope to release it in the March update. It will reduce the number of draw() calls into DX11 when rendering stereo for VR, and should alleviate some CPU bottlenecking.
It should work with the GTX1000's and GTX2000's (Pascal and Turing architectures).
It probably depends a lot on the scene it is drawing at the time and the options selected, but SMP with three screens helps a ton when you really need it, so hopefullly it will work similarly. I didn't measure it at all yet, too busy trying to get it in to the code in time for release. I would guess at worst case spots it might increase FPS by 30% ? Which can mean a lot if you are close to holding 90 FPS but not quite able without it.
We are also working on other SMP related things.
Pretty sure we also are releasing, unrelated to VR, support for HDR10 and HDR16Float TV's/displays, and a new HDR framebuffer mode with HDR bloom that tonemaps down to SDR if you don't have an HDR display. But the HDR is display is super sweet, it supports the st.2084 color gamut and looks amazing.
It would help most with like a field of cars in front of your face at nurburgring GP, etc.